Waarom posters?

Op allerlei plekken waar je als reiziger langs komt wordt informatie op je afgevuurd. Of je nu met de bus, trein, auto of fiets reist, je komt overal advertenties tegen. Soms is dat knap vervelend, soms kan het je op goede ideeën brengen. Van die bestaande reclameplaatsen op bijvoorbeeld treinstations kunnen we gebruik maken voor het bekendmaken van de boodschap die wij als stichting Stevan graag willen doorgeven. Deze boodschap is heel anders dan de boodschap die u normaal op deze plekken ziet. Wij hopen en bidden dat deze boodschap u mag treffen.


Deze manier om mensen te bereiken is een efficiënte maar dure manier. Efficiënt omdat de locatie van de billboards en reclamezuilen zo is gekozen, dat er in korte tijd veel mensen langs komen. Duur omdat er vaak veel geld wordt gevraagd voor het plaatsen van een groot aantal posters. Om de kosten te beperken en deze manier van evangeliseren betaalbaar te maken zijn er goede afspraken met de diverse reclamemakers die de poster plaatsen waardoor wij in rustige periodes tegen sterk gereduceerd tarief de posters kunnen plaatsen.

Ontwikkeling: GSquare • Ontwerp: Website met CMS